2013. június 8., szombat

13.rész


 Sajnálom a sok kihagyást de nem értem rá hogy írjam a részeket de mostantól fogom de csak hétvégente. 

 Mikor ki léptem az ajtón Justin-nal találtam szemben magam, nagy szemekkel nézet rám. Csak álltam ott mozdulni nem bírtam. Közben Justin megfogta Usher kezét és ki vitte a szobából.
                                      (Justin szemszöge)
Megfogtam Usher kezét és ki rángattam.
J:Te meg még is mit csinálsz???
U:Szerinted mit, nagyon jó hangja van a csajnak.
J:É-és akkor mi van?? Ha kell hanem nem fogok vele együtt dolgozni semmikor se!
U:Pedig nagy esélye van arra hogy szépen veled kell hogy majd dolgozzon!
Erre Usher megfordult és vissza ment a Jade-hez. Egyszerűen nem értem miért kell el rontani mindent mind1 vissza megyek de ennek nem lesz jó vége.

Usher vissza jött, majd kicsit később Justin is vissza jött nem volt valami boldog. Usher meg mutatta a felvételt és Justin már kezdett is bele a mondandójába. 
J:Itt hamis volt, nem jól mondta ki, túl magasra vitte a hangot    stb. Nem volt valami kedves velem ez kicsit szíven is ütött de nem mutatom ki neki mert erősnek kell lennem.
Justin miután végzett a kritizálással megfordult és elment.
Én azonnal futottam utána.
Jade:Ezt mégis miért tetted velem??
J:Mit??-szolt vissza flegmán-
Ja:Miért kellet ilyen lekezelően viselkedned velem??
J:Hagy már te is olyan vagy mint a többi csaj rohadt idegesítő vagy.
Összetörtem teljesen, én nem ilyennek ismertem meg Justint egyáltalán nem. Haza mentem nem érdekelt semmi egyszerűen el akartam tűnni a világból. Már csak 1 hét volt a nyári szünetből ezért el kezdtem tanulni egy kicsit addig is el vonja a figyelmemet Justinról. Mindenhol csak zsepik hevertek össze vagyok törve de össze kell szednem magam mert holnap már suli.Mivel már este volt össze szedtem magam és le fürödtem el nagy nehezen el aludtam.
Reggel telefonom ébresztőjére keltem fel, fel tápászkodtam és gyorsan el végeztem a reggeli teendőimet, reggeliztem majd gyorsan el indultam a suliba. Mikor be értem a terembe nem hittem a szememnek. Összezavarodott voltam Ő MIT KERES ITT????!!?!

7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Koszonoom orulok hogy szereted ;) hat mostantol ebbe az utolso hetben csak hetvegen tudok hozni de a nyari szunetbe hamarabb hozok reszeket!! :))

      Törlés
  2. Szia!
    Nézz be hozzám mert van nálam díjjad!:)
    http://justinlovejeni.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
  3. nézz be hozzán is http://jbslove.blogger.hu/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó! Nagyon várom a következőt. :) csak így tovább ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönőőm :D lesznek még részek csak nincsen ichletem hogyan folytassam..:D

      Törlés