2013. február 3., vasárnap


  4.Rész  A nagy Szülinapi party :D

 -Jade én szeretlek téged!-mondta
 -Justin és szeretlek téged!-mondtam
 Majd megöleltük egymást és könny csepp jött ki a szememből. Justin letörölte a szememről a könnyt és mondta: -Ne sírj :'D-mondta
-Ezek öröm könnyek-mondtam szipogva
-Ennek örülök-mondta-gyere mennyünk aludni-mondta ásítva és fel kapott és fel vitt a szobába és befeküdt mellém át karolt és el aludtunk. Reggel fel keltem hamarabb mint Justin és annyira aranyosan aludt hogy le kellet fényképeznem és látom a naptárba hogy Június 15-e be va karikázva gondolkodok mért lehet be karikázva és eszembe jut hogy ma van a szülinapom le mentem a konyhába csináltam reggelit, nem vittem túlzásba egy sima tükör tojást szerintem nagyon fog örülni! (Justin szemszöge) Justin fel kelt szintén látta a naptárt:-Hmm.... mért van be karikázva?? A jobb felső sarokba látok egy Sz betűt rögtön tudtam hogy ma van a szülinapja. Nem mentem le csak 10 perccel később mert szerveztem neki egy meg lepetést, majd lementem.
-Szia szerelmem, boldog születés napot!-mondta és meg ölelt
-Jó reggelt kérsz reggelit?? finom tükör tojást csináltam!-mondtam :D
-Igen kérek-mondta
Majd mikor meg ettük a reggelit és fel öltöztünk és be mentünk a városba, mentünk egy kört a London eyen megnéztük a Big Bent nagyon szép volt és romantikus majd olyan délután 5 körül! 
-Van egy meglepetésem számodra!-mondta
-És mi az??-mondtam kíváncsian
-Majd meg látod :D
-Oké már nagyon várom-mondtam és meg csókolt én el pirultam 
-Na mennyünk-mondta és már ültünk is be a kocsiba.
Olyan másfél óra volt az út és le értünk a tenger partra és egy csomóan ott voltak és szólt a zene égők mindenhol a fákon is! Mikor oda értünk lehalkult a zene és egyszerre mindenki el kiabálja magát BOLDOG SZÜLETÉS NAPOT JADE! Teljesen meg hatottam és meg köszöntem mindenkinek és már csak 1 ember volt akinek ezt meg akartam köszönni de nem találtam kerestem mindenhol! Valaki betakarta a szememet de levettem a kezét rólam és meg fordultam és Justin volt ott egy nagy csokor fehér rózsával és mikor megláttam elsírtam magam
és megcsókoltam.
-Köszönöm édesem nagyon szeretlek-mondtam szipogva
-Én köszönöm hogy vagy nekem!-mondta és magához szorított 
-Na gyere mennyünk bulizni :D-mondta majd magával húzott a tömegbe és táncoltunk nagyon jól éreztük magunkat ott volt az összes barátom és barátja sok mindenkivel össze ismerkedtem például:Taylorral,Chaddel és még sok mindenkivel a buli fergeteges volt mindenki jól szórakozott a torta valami mennyei volt ennél finomabb tortát még nem ettem bontottam fel az ajándékokat és a végére hagytam Justinét és mi volt benne egy gyönyörű ruha rögtön fel is vettem mindenki megdicsérte Justin haverjai meg mind gratuláltak hogy szép a csajod meg hogy jó ruhát választott.
Justin ajándéka
 
 A már olyan éjfél lehetett mindenki be volt rúgva még Justin is csak én nem mert én nem iszok annyit, táncolt Justinnal és mondtam hogy mindjárt jövök, elmentem hozni egy kis narancs levet de valaki egy kendőt nyomott az arcomba és rögtön el ájultam.(Justin szemszöge)
A buli hajnalba lett vége mindenki haza ment Justin is a saját házába is de már kész KO volt reggel fel kelt és át jött az én lakásomba hogy megnézze jól vagyok de nem talált, gyorsan fel hívta Taylort 
-Csá haver nem tudod hol van Jade mert nincs itthon!-mondta kétségbe esve 
-Helló nem nem tudom a buli óta nem láttam de már a buli felénél se!-mondta
-És mért nem szóltál hogy nincs itt??-órdídt a telóba
-Mert nem találtalak!!-mondta
-Haver elrabolták Jade-et meg kell keresni gyere át most és le rakta a telefont!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése