2013. február 2., szombat


  2.Rész  Mért csinálod ezt velem??

  Másnap reggel olyan fél 12 körül arra kelek hogy hív  valaki! Avan volt az nem volt kedvem fel venni de    nem voltam bunkó ezért fel vettem.
-Igen mit akarsz??-mondtam
-Szia gyere a városba siess!-mondta
-Mi..?-mondtam mi közbe letette a telefont.
Gyorsan össze szettem magam és rohantam a városba hogy mit akar, ugyan ott találkoztunk ahol szakított velem a pláza elödt.
-Hello na mond mit akartál??-kérdeztem kicsit felgmán
-Szia csak annyit akarok mondani hogy gondolkodtam és nem tudok nélküled élni és még mindig szeretlek!-mondta
-Erre még is mit mondjak eldobtál magadtól összetörted a szívem és meg azt akarod hogy vissza fogadjalak??-mondtam
-Igen kérlek nem bírom ki nélküled had kapjak még 1 esélyt!!-mondta le térdelve előttem
-Kelj már fel mindenki minket néz!!-mondtam
-Addig nem amíg vissza ne fogatsz-mondta
-Jó de csak 1 esélyt fogsz kapni többet nem, de fel kelnél már a földről??-mondtam
-Igen és köszönöm :D-mondta és meg csokolt
-Na akkor el megyünk valahova??-kérdezte
-Igen mondjuk mennyünk moziba!-mondtam
És elmentünk a moziba megnéztünk egy horrolt a legújabb a Sinistert éllégé félelmetes volt de végig néztem. El sétálgattunk ettünk fagyit jól el voltun majd haza kisért és el ment az egyik haverjával.
Mire pont letudtam volna ülni csöngettek!
-Nyitva van!-üvöltöttem
-Szia Jade, Justin vagyok!-mondta
-Szia gyere itt vagyok a napaliba!
Bejött a nappaliba megöleltük egymást és leültünk tv-ni.
-Hogy telt a napod??-kérdezte
-Hát egész jól a barátommal kibékültünk megnéztünk egy filmet!-mondtam neki nagy örömmel-és neked hogy telt a napod??-kérdeztem
-Hát próbáltam beszélni Sel-lel de nem tudtam-mondta és közbe elkönnyezett-és nem bocsát meg nekem!-és elsírta magát! :'(
Megöleltem és elkezdtem vigasztalni.
-Justin kérlek ne sírj ha nem bocsájtott meg nem érdemled meg te jobbat érdemelsz nála!-mondtam neki sírós hangon-nem szabad sírni ne sírj mert én is sírni fogok! Majd eltol magától letörli a szememről a könnyet és mondta hogy csináljunk valamit! Mondtam oké és el mentem  a szobámba mondtam neki hogy  vegye le a felsőét és mennyen kis az udvarra! Gyorsan előkerestem a vízi pisztolyokat és megtöltöttem őket vízzel meg megnyitottam a kerti csapot hogy tudjunk ujjra tölteni! Ki mentem és ordítottam egyet hogy:-Justin kapd el!! Elkapta és rögtön levágta hogy mi a szitu és elkezdtünk vízi csatázni!
Nagyon jó volt Justinnak sikerült feldobnom a hangulatát és ennek nagyon örülök! Bejöttünk mert már kezdett sötétedni és meg szárítkoztunk vacsira rendeltem pizzát megettük közbe néztük a Jó barátokat, szét röhögtük magunkat! Majd kaptam egy SMS-t a barátnőmtől Cattől hogy nézzem meg a képet amit küldött, megnyitottam és elszomorodva láttam hogy Avan egy másik lánnyal!:'(  És elkezdtem sírni Justin
 próbált nyuttatgatni és rögtön hívtam Avant!
-Szia édesem mondjad!-mondta
-Mi az hogy édesem?? Elszúrtad az útólsó esélyedet örökre hagy békén engem soha nem akarok rólad hallani meg a kis barátnődről!!!!-mondtam sírva 
-De mé...-mondta.
De le tettem mert nem érdekelt a magyarázata, Justin ölelt és simogatott hogy nyugodjak meg, Végül az lett hogy a karjaiban aludtam el és ő is el aludt!

3 megjegyzés: