2013. február 1., péntek

      
   1.rész: A nagy találkozás! 
   Elég rossz napom volt suliban nem volt valami jó kedvem a       
   jegyeim se mutatták na mind egy hazamentem zenét    
Avan
           hallgattam mikor épp hívott a barátom Avan hogy            találkozunk a városba 5 perc múlva. Előbb beértem mint Avan vártam majd ő is meg érkezett ilyen rossz hírem van számodra fejjel. -Szia drágám-mondta Avan -Szia-mondtam
-Figyelj mondani akarok valamit...-mondta
-Mit szeretnél??-mondtam elbágyadt hangon
-Hát az van hogy már nem érzek úgy irántad és...
-Hagy békén Avan-vágtam közbe a mondat közepén és elfutottam sirva :'(  
Futodtam és nem néztem magam elé és bele mentem valakibe szegényt fel löktem és pont rá estem!! (jó kínos volt)
Épp mondani akartam hogy elnézést de fél néztem és el akadt a szavam egy olyan helyes sráccal találkoztam már kezdtem bele a mondatomba ő erre kérdezi:
-Êtes-vous d'accord? rien ne s'était passé?? (Jól vagy?? nem történt semmi?) fel segített azzal a pillanattal vedtem elő a telefonom és nyomta be a fórdítoba hogy nem tudok franciául te tudsz angolul??? 
-Igen-szólaltmeg
-Jaj de jó már megijedtem hogy fordíton keresztül kell beszélnünk!-mondtam meglepődve
-Tényleg én Jade vagyok és te??
-Én Justin vagyok, gyere üljünk le egy kávéra meghívlak!-mondta
-Ó kösszi!-mondtam 
El mentünk a legközelebbi kávézóba és leültünk egy csak nekünk kialakított részre ahol senki nincs csak mi ketten :D
-Milyen kávét kérsz??-mondta
-Olyat amit te!-és töröltem le a könnyt a szememről
-Mi a baj?-kérdezi
-Hát most szakított velem a barátom...-mondtam sírva
Oda jött hozzám és megölelt és azt mondta nyugodj meg velem is most szakítottak
-És hogy hívták a srácot??-mondta
-Avan és neked a lányt??-kérdeztem
-Selena de inkább ne beszeljünk ilyenről mert nekem is fáj meg neked is inkább beszéljünk egymásról, mesélj magadról.-mondta
-Hát 16-éves vagyok itt lakok 2 utcára szeretem a spagetitt és a hokit meg a focit... most de mondj valamit magadról.-mondtam
-Akkor 17-vagyok és én is 2 utcára lakok innen szeretem a staket és a hokit meg a focit is de jó :D-mondta
És egész nap elbeszélgetünk elnéztünk a városba!
Már olyan fél 10 körül lehet
-Gyere haza kisérlek mert egy ilyen szép lány nem mehet egydül haza sötétben :D-mondta
-Oké-mondtam
És mikor meg érkeztünk megöleltük egymást gyors teló szám csere volt. Meg várta míg bementem gyorsan ki menntem az erkélyre megnézzem merre megy és mit láttak szemeim szomszédok vagyunk de akkor h-h nem vetük észre?? Majd holnap át megyek hozzá!
    

3 megjegyzés:

  1. jó lesz !! várom hogy kibontakozzon a történet .. Jade az én történetemben is van :D ( New Home ) London is passzol .. ezért is tetszett meg a blog ... szóval úgy az egész történet jó kezdődik !!
    Röviden ennyi :))

    VálaszTörlés
  2. Jó lesz ez, csak kicsit hosszabbat írj és ne ennyire gyors legyen a történek cselekménye :) Ha ezeket a tanácsokat megfogadod szupika lesz a történet :D egyébként nekem tetszik^^

    VálaszTörlés
  3. Köszi az építő kritikákat megfogom fogadni :D

    VálaszTörlés