2013. február 2., szombat


  3.Rész Barátság?? Több mint barátság??
  
  Reggel felébredek  és teljesen elzsibbadt a karom és látom hogy megy a tv, fel keltem és ki mentem a konyhába.
-Jó reggelt Justin!
-Jó reggelt neked is, kérsz reggelit??-kérdezte
-Igen!-mondtam
-Jaj de aranyos köszönöm nagyon!-és megöleltem
-Öltözz fel gyorsan van egy meglepetésem!-mondta
Gyorsan össze kaptam valamit és már mentünk is!

Jade ruhája
 Be ültünk a kocsiba és bekötötte a szemem nehogy megtudjam hova megyünk nagyon kíváncsi voltam hogy hova megyünk!
-Justin hova megyünk??
-Titok nem mondom el!-mondta
Majd 5 perc múlva meg álltunk!
Olyan 1 órás volt az út
-Most már levehetem a sálat a szememről??-kérdezem sejtelmesen 
-Nem nehogy less!-mondta 
-Oké nem lesek!-montam
Mikor levette a szemkötőt akkor láttam hogy egy gyönyörű réten vagyunk! És egy plédre ültettet le és hozta a piknik kosarat és a pléden volt egy rózsa csokor nagyon szép!
-Na hogy tetszik??-kérdezi
-Gyönyörű nem találok rá szavakat-mondtam
-Reménykedtem hogy tetszeni fog, na gyere üljünk le!
-Jaj nagyon szép köszönöm hogy elhoztál ide!-és megöleltem-De mégis mért hoztál ide??-kérdeztem
-Hát mert láttam mennyire le voltál törve tegnap és gondoltam mivel te is felvidítottál ezért én is!
-Jaj hát nem kellet volna!-mondom mentegetőzve 
-De kellet, csak azt akarom hogy boldog legyél :D!-mondta
pikni képe
Én meg teljesen elpirultam hogy lehet velem ilyen kedves egy  fiú!
Egész délután ott voltunk beszélgetünk és hülyültünk!
Majd este felé haza mentünk és elbúcsúztunk egymástól. Be mentem és le ültem a kanapéra és gondolkodtam, hogy mi ez az érzés hogy nincs velem mért érzek fájdalmat ha nincs mellettem!
Justinnál: Mért érzek így hisz én Selt szeretem akkor mért van az ha nem ölel át és nincsen mellettem akkor úgy érzem hogy üres a szívem egyik fele?? Mért fáj hogy nem nevetünk együtt?? Majd lefeküdt aludni de nem tudott el aludni és Jade is lefeküdt de ő sem tudott el aludni.
Majd olyan hajnali 1 körül fel hívtam:
-Szia Justin-mondtam
-Szia Jade mit szeretnél??-kérdezte
-Gyere át kérlek meg kell beszélnünk valamit!-mondtam neki
-Oké már is megyek!-mondta
És egy szál pizsoma gatyába jelent meg!
-Mond miről kell beszélnünk??-kérdezte kétségbe esve 
-Gyere be csinálok teát és mindent meg beszélünk-mondtam
-Kész a tea tessék.-mondtam
-köszönöm na akkor miről kell beszélnünk?-kérdezte
-Hát az van hogy a tegnapi nap és az az előtti nap nagyon jól éreztem magam veled és mikor elmentél valami fájdalmat éreztem belül mert nem vagy itt velem és...
És közbe vág Justin
-Ugyan ezt akarom mondani-mind a ketten elpirultunk és egyszerre mondjuk:
-Jade én....
-Justin én....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése