2013. február 12., kedd

7.Rész a meglepi2

  Justin :az úgy volt doki hogy volt Jadenek a szülinapja és a szülinapi buli közepén el rabolták de én nem vettem észre mert be voltam piálva és magamról se tudtam mi volt de nagyon bánt hogy nem tudtam semmiről és mikor másnap el kezdtük keresni azaz  ma akkor mikor meg találtuk annyit mondott hogy verekedett és onnan vannak a sérülések.         
Doki:Jólvan nyugodjon meg Jadenak semmi baj nem lett de pihennie kell ezért bent tartjuk.                                                 J:Rendben, be mehetek hozzá????                                               D:Igen nyugodtan!                                                                           J:Köszönőm! Majd be mentem hozzá le ültem a székre meg fogtam Jade kezét és tudtam hogy nincs magánál de el kezdtem mondani neki , hogy kérlek bocsáss  meg nekem Jade sosem foglak magadra hagyni  és mindig védeni foglak védeni bármibe is kerüljön! Mikor ezek a szavak el hagyták a számat éreztem a kéz szorítását és gondoltam hallott    mindent de a szemét nem nyitotta ki de még is meg nyugodtam ! Ott ültem és vártam hogy fel ébredjen de semmi olyan éjfél lehetett mikor el bóbiskoltam és annyit hallok hogy Neee engedj el hagy békén ne ez fááj hagy békén engem! Gyorsan fel pattantam megnézni hogy mi van és látom hogy Jade volt és folytak a könnyei nagyon sírt annyira rossz volt látni gyorsan át is öleltem addig öleltem míg meg nem nyugodott. Majd megint el aludtam de már csak arra ébredek hogy Jade ki nyitotta a szemét.
Jade:Hol vagyok??
Justin:Kórházban vagyunk 
J:Mért vagyunk itt??
Ju:Mert mikor át öleltél el ájultál és gyorsan elhoztalak a kórházba
Be jött egy orvos!
Doki:Kérlek most menj ki meg kell vizsgálni hogy ma haza mehet-e
Ju:Rendben 
Kimentem és fel hívtam Taylort vegyen egy csokor fehér rózsát és vegyen egy finom pezsgőt majd rakja be a kocsimba, Taylor meg is csinálta a doki ki jött
Ju:Na haza mehetünk ma??
D:Igen olyan délután 5 felé mert még meg kell figyelnünk de jegeljétek a karját hogy le mennyen a duzzanat!
Ju:Rendben doki.
Már pakoltunk is 5 kor és gyorsan haza is értünk hisz a kórhát tőlünk 5 percre volt! Mikor haza értünk persze hozzám 
Justin háza
ki hoztam a medencéhez és le ültettem mondtam neki hogy pár perc és jövök de be kötöttem a szemét hogy nagy meglepetés legyen meg amilyen romantikus vagyok :D
Na szóval hoztam a rózsát és a pezsgőt és lettem az asztalra meg gyertyákat is hogy romantikus legyen de persze már este felé volt és naplemente volt és annyira szép, na szóval meg gyújtottam a gyertyát és fel állítottam Jadet és le vettem a szemkötőt oda álltam elé át adtam a rózsát és egy puszit adtam a szájára és vissza puszilt majd a puszi csatába kezdtünk majd sikerült a nyelvemet is bejuttatni és igazi szenvedélyes csók csatába kezdtünk, majd olyan 5 perc után le ültünk és meg ittuk a mennyei pezsgőt, majd fel kapott hirtelen és bele ugrott a medencével velem nagyon meg lepődtem. Majd ki jöttünk miután jót úsztunk egyet ruhástól de nem baj :D be mentünk Justin be ment a fürdő szobába és meg engedte a meleg vizet!
Ju:Jössz fürödni egyet hogy ne fázzál meg??
J:Persze de ne less!
Ju.Jó nem lessek
Jól fel habosítottam hogy tényleg ne tudjon lesni majd bele ültem a kádba.
J:Oké Juss jöhetsz
Ju:Oké de te se less xD :D
Gyorsan el fordultam és ő is bele ült!
Juss amit adott Jadenek :D
Amit ittak

4 megjegyzés: