2013. március 23., szombat

12.rész


  Nem jött sok komi de a többi nagyon köszönőm szépen!!nem is húzom tovább az időt remélem tetszeni fog a történet!!!


 El indutunk hát mit ne mondja nagy baj lesz ebből hogy fogok én ebből kimászni nem tudom de ekkor az eszme futtatásomat Kenny zavarta meg.
K:Na szóval mi történt meséld el!
J:Hát röviden annyi hogy Selena kis asszonnyal van egy kis összetűzésünk és hát gondolom az egyik Selenátor hívta a paparazzokat és le támadtak  és hát így kerültem ide.
K:Értem kell egy kis kitérőt tennünk míg haza viszünk nem baj??
J:Rendben úgysem vár otthon senki.
Mikor megérkeztünk ki nyitották az ajtót és egy stúdió előtt voltunk, a szemeim 4 és fél méteresek lettek mikor megláttam hogy Miley száll ki egy másik autóból ami mellettünk parkolt le. Szépen nyugodtan oda mentem hozzá de közbe ordíbáltam magam, majd kaptam autógrammot meg képet és elment ,be mentünk a stúdióba le ültem a kanapéra majd a fülest be raktam a fülembe és elkezdtem zenét hallgatni ám jött egy ismerős dal amit Justin énekel a Nothing Like Us nem hajtottam el mert pontosan ilyen érzelmek vannak bennem és hát el kezdtem énekelni nem figyeltem az mögödtem el menő embereket mert nem érdekel a világ majd valaki megfogta a vállam. Hátra fordultam fülemből kivéve a füles és döbbenve nézem hogy ki fogta meg a vállam...
                                       (Justin szemszöge)
El mentem a lányoktól hisz nem akartam benne lenni ebbe a pletykába így is kapom ezeket ezerrel nem kell újabb ám látom hogy Sel már jön is elég idegesen.
Ju:Mi a baj édesem??
S:Na szerinted az a kis ribancod fel idegesített jobb lesz ha le állítód vagy én fogom! 
Erre nem válaszoltam csak megragadtam csuklóját gyengéden és sétáltunk tovább, meg álltunk fagyizni 
mikor jött egy hívásom:
Scoot:Cső haver!
Ju:Cső na mond!
S:Az lenne hogy be kéne jönnöd megnézni valamit.
Ju:De most nem lehet programom van.
S:Most azonnal gyere és nincs vita később el intézed a programod!
Ju:Jó akkor fél óra és ott vagyok!
Le raktam a telefont komoran rá néztem Selre és már bológatott is hogy menny majd hívj legyen ebből és már el is indultam a stúdióhoz.
                                          (Jade szemszöge)
Hátra néztem és ki állt ott?? Usher jézusóm ez tényleg ő el sem hiszem majd le ült mellém.
U:Szia Usher vagyok és te??
J:Sz-sz-szi-szia Jade vagyok.
U:Mit énekeltél az előbb??
J:Justintól a Nothing Like Us-t mért kérdezed??
U:Gyere velem bemutatlak valakinek!
J:Rendben!
Be mentünk egy szobába rám adta a fülest és kintről el kezdet beszélni nekem.
U:Jade kezd el énekelni amit kint énekeltél úgy mint kint fel szabadúltan ne foglalkoz senkivel!
És elindult a zene teljesen rá hangolódtam nem volt nehéz mert még mindig rossz kedvem volt!
                                      (Justin szemszöge)
Mikor beértem a stúdióba és a fel vevő szobába hallottam hogy az én számomat nagyon szép hangja volt vége volt a számnak Usher beleszólt a mikrofonba!
 Oké ennyi volt gyere ide!-mondta kedves lágy hagngon
                                     (Jade szemszöge)
Nagyon jó volt énekelni majd mikor vége lett a számnak Usher ki hívott hozzájuk nagyon izgultam de mikor ki léptem az ajtón elég nagy meglepetés fogadott...

3 megjegyzés: