2013. március 2., szombat

10.rész


 Mikor megnéztem ki hívott nem irt ki számot ezért gondoltam fel veszem hogy ne hívogassanak többet.
J:Igen tessék?
S:Jadel beszélek??
J:Igen miben segíthetek??
S:Nem ismersz fel a hangom alapján? kérdezte kicsit mérgesen??
J:Nem mért ki vagy??
S:Hát ez kész komoly nem? Én vagyok az Selena vagyok!
J:ÁÁÁ Selena aki tönkre tette az életem gratulálhatsz magadnak!!
S:Na szóval ne gyere többet a mi közelünkbe mert mi együtt boldogak vagyunk!!
J:Hidell nem is akartam a ti közeletekbe soha!!
S:Ajánlom is na szia!
Nem köszöntem el tőle mert le csaptam a  telefonom és most ki kapcsoltam hogy teljes magány és csönd vegyen körül!
                                       (Justin szemszöge)
Ju:Kivel beszéltél??
S:ÁÁ senkivel na de gyere már ide adok valamit!
Majd oda mentem és Sel magával rántott a kanapéra és el kezdett csókolgatni én el toltam magamtól!
S:Miaz drágám nem tetszik??
J:Nem nem erről van szó csak beszélnem kell egyik barátommal el kell hogy mennyek!
S:De-de jó menny de hamar gyere vissza oké?
J:Rendben!
Nem kellet sokat mennem hiszen akihez menni akartam az Jade volt! Kopogok de nem nyit ajtót egyre hangosabban kopogok de még mindig senki már majdnem be törtem az ajtót mikor valami csörömpölést hallottam bent de abba maradt és kinyitottam az ajtót a kulccsal ami a béka alatt volt de már régóta nálam volt, mikor be mentem gyorsan a mindenhol körül néztem nem volt itt senki majd fel mentem Jade szobájába!!
Mikor hallottam hogy valaki nyitja az ajtót nem mertem fel nézni inkább öljön meg vagy vigyen magával de nem nézek oda hogy ki az! Majd egy ölelést érzek fel nézek de ki volt? Hát persze hogy Justin rögtön el toltam magamtól, ráadásul akkorát löktem hogy el is esett de nem érdekelt mert megérdemli amiért ezt tette velem!
J:TE MIT A SZENT SZART KERESEL ITT????
Ju:Auuu először is szeretnék veled beszélni??
J:Mégis miről akarsz nekünk nincs semmi megbeszélni valónk éljetek boldogan ,Engem csak ki használtál csak arra kelletem hogy míg Sel vissza nem fogad ugye??
Ju:De van miről Jade és nem használtalak ki!!
J:Hagy békén menny vissza a r*bancod-hoz!!
Ju:Nem hagylak míg meg nem beszéljük és nem mondj ilyet Sel-re nincs jogod! 
J:Mért neki van joga arra hogy fel hívjon és azt mondja hogy ne merjek a közeletekbe menni??
Ju:Nem érdekel akkor se mondj ilyet rá!!
Majd akkor el indult a keze felém és le pofozott majd ki viharzott és a bejárati ajtót be csapta!! Majd fel keltem ki mentem a fürdőbe a szemeimből már a könnyek úgy folytak mint a patak arcom egyik fele mint a rák olyan vörös volt az ütéstől, megmostam kicsit fel frissültem de még mindig zokogtam majd be kapcsoltam ezt szomorú számot http://www.youtube.com/watch?v=MrL7NiiQTHI és az ágyba bújtam, és szemeimre rá borult az álom!
                                    (Selena szemszöge)
Már hajnali 2 lesz hol lehet Justin?? A telefont nem veszi fel nem tudok semmit gondolom a haverjaival el ment iszogatni!

 Kérlek titeket hogy ez a rész alatt legyen 3 komi és még ma lesz ujj rész oké??

3 megjegyzés: