2013. március 3., vasárnap

11.rész


 Már hajnali 2 óra van és csak kint kevergek össze vissza bár már kicsit le nyugodtam és inkább vissza megyek Jade-hez hogy meg beszéljük a dolgokat. Mikor az ajtóhoz értem vettem egy nagy levegőt és benyitottam csodák csodájára nyitva hagyta az ajtót fel mentem a szobájába és csak egy békésen szunyókáló lányt látok a sarokba dőlve zsebkendővel takarva majd meg szakadt a szívem a látványtól, oda mentem fel vettem és be raktam az ágyba és arcát lágyan simogattam hogy fel ne ébredjen és halkan el kezdek neki magyarázni hogy bocsásson meg:
Ju:Figyelj Jade sajnálom hogy meg ütöttelek nem akartalak sosem bántanálak téged mert szeretlek de meg kell értened hogy Sel-t jobban-erre egy mocorgás volt a válasz
Ju:Nem akartalak ki használni sosem használtalak ki minden egyes perc amit veled töltöttem valami csoda volt-majd megint jobban össze húzta magát
Ju:Jade ébren vagy??
J:Haggy békén csak ki használsz!!
Ju:De hát most mondtam hogy sosem tennék ilyet veled!
J:Áuuuu Justin mért teszed ezt velem mért ütöttél meg??
És ekkor vesszem észre hogy alszik és éppen álmodik nagyon szörnyűt ráadásul arról amit tettem vele, lassan oda hajoltam szorosan magamhoz öleltem míg meg nem nyugodott mikor már teljesen el lazult majd fel keltem az arca elé gugoltam és lágy csókot leheltem szájára és el mentem, mert már biztos vár Sel. Gyorsan futottam mintha messziről jönnék halkan kinyitom az ajtót fel ne ébresszem és hallom hogy még megy a tv halkan be osonok és látom hogy édesem nagyba alszik a kanapén gyorsan fel kaptam be mentünk a hálószobába be raktam az ágyba mellé feküdtem magamhoz húztam és békésen aludtunk. 
Reggel, mikor fel keltem az ágyba találtam magam pedig színtisztán emlékszek arra hogy én a sarokba voltam de végül is mindegy ki mentem a fürdőbe tiszta fekete volt a szemem a szemfesték miatt le mostam a sminket majd meg engedtem a vizet a kádba majd bele feküdtem amennyire tudtam és el lazultam hogy ami tegnap történtek el tűnjenek a fejemből egy jó 2-órát feküdhettem benne mikor már teljesen hideg lett a víz ki szálltam el végeztem a reggeli teendőimet fel öltöztem és el mentem sétálni egyet egész jó idő volt.
Jade ruhája
Sétálgatok mikor meglátom az édes párost Justint és Selenát hát majdnem el hánytam magam tőlük de nem leszek ennyire béna el megyek előttük nagy büszkeséggel. Mikor már csak 1 méter volt köztünk Sel egy kicsit arrébb jött és hát belém jött és hát mint az őfelsége megszólal:
S:Nem tudsz figyelni??
Én nem is figyeltem rá mert minek csak mentem tovább erre ő:
S:Hozzád beszélek-majd utánam nyúlt és megrántottam a kezem 
S:Ide figyelj jobb lesz ha messziről el kerülsz minket megértetted??
J:Inkább te figyelj engem rohadtul nem érdekelsz ott sétálok ahol akarok!-Justin ide se figyelt mondjuk nem is érdekel de ekkor jöttek a többi dolgok megjöttek a paparazzok hát király volt de minket nem érdekelt és folytattuk ott ahol abba hagytuk.
S:Velem te ne szemtelenkedj hisz semmit sem tudsz az életről!
J:Szerinted akarok én fiatal vagyok nem úgy mint te 21-éves vagy és már ráncos és ősz tincseid vannak nem szégyelled magad?-Közbe Justin el ment olyan helyre ami nincs messze tőlünk mi láttuk de a lesifotósok nem!
S:Na jól van én itt untam meg ezt a játszadozást nem gondolod magadat szánalmas vagy??-És már sarkon is fordult én is indultam volna de a riporterek is már ki értek és el kezdtek faggatni nem válaszoltam semmire a vakuk csak villantak sapkám arcom elé raktam és el kezdtem futni mikor neki mentem valakinek fel nézek egy nagy darab néger ember volt!
J:Elnézést hogy önnek mentem!
K:Semmi baj az én nevem Kenny testőr vagyok tudok valamiben segíteni??
J:Örvendek én Jade vagyok és kérem segítsen a fotósok nem hagynak segítsen haza jutni!
K:Ezzer örömmel!
Jó kis kocsi xdd
Majd oldalra mutatott és egy limo volt ott és mondta hogy üljek be gyorsan be is ültem meg Kenny is és elindultunk a fotósok utol értek de nem tudtak fotózni mert sötétített ablakok voltak!

2 megjegyzés: