2013. február 16., szombat

9.Rész a Nagy...


 Teljesen be indultak az ösztöneim és még hevesebben kezdtünk a csók csatába szenvedélyes volt majd majd elkezdtem apró csókokkal hinteni a nyakát majd a vállát ő egy nyögéssel díjazta majd végig ugyan ez a hasán és közbe simogattam a combját majd feljebb mentem és ismét csók csatába kezdtünk egészen addig míg mind a kettőnknek levegő hiánya lett de akkor is 1 mm-re voltak majd ismét elkezdtük gyengéd kezét le vezettem Jerry-hez és nem ellenkezett el kezdte kényeztetni már annyira be indultam hogy topját szó szerint le szakítottam, a francia bugyijának szélét le toltam és középső ujjammal be hatoltam ő egy nyögéssel és haj szorongatással mi közbe én a hasát is puszilgattam. Annyira jól esett amit Juss csinált mondtam magam hogy most én jövök és feljebb toltam Justint és és én mentem le felé szépen végig érzékien csókolva a testét majd le értem Jerry-hez és le toltam a boxerét és el kezdtem kényeztetni Juss apró nyögéssekkel díjazta tetteim majd Juss fel húzott magához és csók csatába kezdtünk majd a nyelvünk harca közben valami bemélyedést érzek kicsit abba hagytam erre Juss megszólal:Bízd rám magad 
Majd egyre gyorsabban csinálta de nagyon élveztem. Mikor már mind a ketten meg jártuk a felleget le feküdtem Juss mellé és a mellkasához bújtam majd így szólt:
Ju:Na milyen volt kicsim??
Még mindig a mellkasa közt bujdosok mert tisztán éreztem hogy fülig vörös voltam majd halkan mondtam neki:
J:Nagyon élveztem!
Ju:Na ne búj el!
J:Jó!
Elő bujt és az ablakon bevilágító hold fény meg világította a szép kis arcát és erre a látványra csak is egy szerelmi csókkal tudtam ki fejezni magam, majd Jade át karolt és és 2 percre rá már szuszogott is én nem bírtam aludni ezért simogadtam  a fejét és néztem ki a fejemből majd nem kellet sok 10 perc után rá esett az álom a szememre.
Reggel mikor ki nyitottam a szemem és rá néztem az órára már dél volt fel néztem Juss-ra ő is most ébredezett, hogy hamarabb fel ébredjen adtam egy csókot a szájára!
Ju:Jó reggelt neked is drágám!!
J:Jó reggelt!
Majd meg csörren valakinek a telefonja hát mint ki derült Juss é volt gyorsan fel is vettem na de ki volt az hát Sel, Jus nem ment ki a szobából, a beszélgetés így hangzott:
Ju:Szia mit szeretnél??
S:Szia találkozzunk a pláza előtti parkolóba!
Ju:Rendeben 5 perc és ott vagyok!
És le rakták erre Juss gyorsan el kezdett öltözni
J:Hova mész??
Ju:Találkozok Sellel majd jövök haza!
Erre a mondat végére el is viharzott
Gyorsan be kapcsoltam a gépet és fel mentem twitterre és láttam hogy a kővetői számom meg ugrott az egekbe és nagyon meg lepődtem! Mondjuk Sokan szeretik Juss-t hisz helyes de akkor is meg lepő. Gyorsan össze szedtem és el rendeztem a reggeli teendőimet és vissza battyogtam a a házamba! 
                                         (Justinéknál)
Justinék találkoztak a kijelölt helyen.
Ju:Na szia mit szeretnél??
S:Szia kérlek bocsáss meg nekem amiket tettem kélek had kapjak még 1 esélyt tőled!
Ju:Sel nem lehet és próbáltam meg bocsátani de te eltoltál magadtól!
S:Tudom és nagyon sajnálom amiket tettem kérlek Justin csak még 1 esélyt, mindent meg teszek hogy ne történjen semmi! J:De nem lehet! 
Ju:Kérlek ne sírj meg győztél de ne történjen semmi, értem??
S:Igen és köszönőm!!!
Majd kézen fogva el sétáltunk, ettünk fagyit nagyon jól éreztem magam! 
           (Jade szemszöge)
Egész nap nem hívott vajon mi lehet?? Majd Tv-zés közben gyorsan fel mentem Twitterre és hát megint akkorát ugrott a követési listám hogy csak na, de mit látok Justin Twettelt és nagyon le döbbentem a történtek miatt, mit látok Justin és Sel kézen fogva mennek és csokólják egymást!!
Rögtön össze törte a szívem ki kapcsoltam mindent az ajtót bezártam ne tudjon be jönni mert volt kulcsa de én meg benne hagytam hogy biztos legyek benne hogy nem jönbe   le ültem a szoba le árnyékosabb részére és csak sírtam , sírtam és sírtam, majd hírtelen meg csörrent a telefonom, kérdezem magamtól ezt nem halkítottam le?? De vajon ki lehet az nem akarom fel venni akár ki is!! :(

3 megjegyzés: