2013. február 15., péntek

8.Rész


 Justin:Na milyen a víz??
 Jade:Nagyon jóó!!-mondtam kissé el vörösödve.
 Ju:Na mért vagy ilyen vörös?? és közelebb jött
 J:Öhh Juss mit csinálsz??
 Ju:Baj hogy a szerelmem mellé szeretnék ülni???
 J:Nem dehogy is!!-még mindig rák vörös voltam (xD)
 Majd Juss oda ült és át ölelt és el kezdte puszilgatni a arcomat, én persze hagytam mert annyira jó érzés, majd a számat kezdte el majd nagyobb sikerrel sikerült a nyelvét bejuttatni a számba majd heves csók csatába kezdtünk. Olyan jó volt hisz Juss-nak olyan puha ajkai vannak, majd annyit érzek hogy Juss el kezdete simogatni a kezem majd a hasam és feljebb akart jönni de én ilyen kór eltoltam magam tőle.
J:Juss én még ezt nem akarom!
Ju:Rendben szívem akkor még várok de ne sokat!!!!
Ekkor én ki szálltam a kádból és egy száll türcsivel ki mentem a nappaliba és gondolkoztam, mert hát én is kívántam Jusst de egyszerűen nem ment! 
                                     (Justin szemszöge)
Vajon mért csinálta ezt remélem nem bántottam meg még maradok a vízbe és hallgatok zenét hátha mire ki megyek kicsit le üllepedik neki a történtek, annyira sajnálom!! 
                                      (Jade szemszöge)
Na inkább fel megyek és fel öltözök. Fel mentem fel öltöztem majd be kapcsoltam a tv-t és mikor néztem egyre jobban csukódok le a szemem és egy kicsit el bóbiskoltam , majd Juss be jött egy szál alsó gatyában és be feküdt mellém!
Ju:Sajnálom a történteket! (már a story) Majd láttam hogy nem válaszol hisz alszik, mikor már fordultam volna el a másik irányba hirtelen Jade-től kaptam a csókot és magára húzott és egyből tudtam mit szeretett volna és heves csók csatába kezdtünk majd éreztem hogy Jade teljesen át adta nekem a testét!
Már gomboltam ki az ingét mikor úgy gondoltam hogy most én leszek alul és most ő kezdte el simogatni és kényesztetni majd akkor......
Bocsi hogy rövid lett  de beteg vagyok és nagyon rosszul vagyok de ha ez allatt lesz 3 komi akkor folytatom)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése