2013. február 5., kedd

6.Rész a Kórházban...!!

Bocsi hogy ilyen rövid lett de sietnem kellet majd a kövi hosszab lessz!!!
 6.Rész a Kórházban...!!

 (Justin szemszöge) El is indultunk a kórházba hamar gyorsan ott is voltunk! Felvettem a kezembe és rohantunk!
Mikor be értünk el kezdtem ordítozni:
-Hívjanak egy orvost kérem!!
Már oda is jött egy orvos be vittük egy terembe ahol megvizsgálták Jade-et.
-Na meg fog gyógyulni???-kérdeztem kétségbe esve
-Igen le fertőtlenítem a sebeit, és mi történt vele??-kérdezte az orvos
-Igazából én sem tudom de hosszú lenne!-mondtam
-Ha végeztem van időm nyugodtan elmondhatod,-mondta az orvos-de most menny ki majd szolok ha készen vagyok!
-Rendben!-mondtam nagy meg könnyebüléssel 
Ki mentem Taylor rohant össze vissza keresve minket.
-Hé haver itt vagyok hova szaladsz??-mondtam neki
-Titeket kereslek, na mi van Jadel, jól van??!?-mondta levegő kapkodás közben
-Igen jól van Taylor meg kérhetlek valamire??-mondtam neki
-Meny el Jade házához ott lakik mellettem és hozz neki váltó ruhát és ha elhoztad nekem menny haza kérlek!!-mondtam
-Rendben!-mondta és el is ment
Majd ki jött az orvos.
-Na hogy van Jade???-kérdeztem
-Be vitték egy kór terembe majd bemehetsz de előbb mond el hogy mi történt!!-mondta kíváncsian 
-Hát az úgy volt......

2 megjegyzés: